Dersom du sitter fast eller opplever problemer i Tripletex, er hjelpesenteret en fin plass å starte.
På hjelp- og supportsiden finner du masse nyttig hjelp og informasjon. Tripletex har over 500 hjelpeartikler og videoer, så her finner du det meste av informasjon, enten det gjelder bruken eller er teknisk.
Tripletex sitt hjelpesenter finner du ved å trykke på Hjelp, trykke på 3 punkts knappen og velg "Hjelpesenter"
Her finner du hjelpeartikler delt inn i kategorier og du kan søke etter det du trenger.
Søkefeltet er også et godt sted sjekke for å se om Tripletex har en eksisterende veiledning på det lurer på. Søkefeltet kan også brukes for å hente fram fakturaer, aktører, systemveiledninger og mye mer.
Chat med kunstig intelligens.
I 2023 lanserte Tripletex an support chat hvor samtalen er med en kunstig intelligens. Denne KI er opplært på all informasjon og funksjonalitet i Tripletex og er et meget godt verktøy for å avklare funksjonalitet, veiledninger. Ila en slik chat er det også mulig å få en menneskelig medarbeider til å sjekke samtalehistorikken å ta over chatten som gjøres når KI ikke har informasjonen den trenger.
Det er også mulig å chatte med en KI som er opplært på innhold i Sticos, som kan langt mer svare på mer faglige regnskapsmessige spørsmål. Dette kan være tidsbesparende sammenlignet med manuell oppsøking av regelverk i Sticos.
Hvis du ønsker å snakke med en supportmedarbeider hos Tripletex kan du trykke på "Chat med support" nederst i chat-vinduet.
Kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.