Cantor web - Registrere budsjett, for Web-bruker

Web-bruker - Registrere budsjett i Cantor Web
Under knappen "Registrering" i web-portal er det mulig for web-bruker å foreta oppretting eller endring av resultatbudsjett.

mceclip0.png

 

Velg "Opprett" for å opprette nytt budsjett. 

mceclip0.png

Velg ønsket valg for budsjettet og trykk "Opprett" for å opprette budsjettet: 

mceclip0.png


Fyll inn budsjett-tallene i siste kolonne til høyre (Budsjett 2020). Man kan også velge å fordele budsjettet på 12 mnd om ønskelig. 

Når budsjettet er ferdig, trykk på "Send" for å sende budsjettet til Cantor. 

Når man har trykket på "Send"-knappen kommer følgende vindu. Huk av for å sende ønsket budsjett til Cantor.mceclip0.png

Her kan man også velge å slette budsjett. 

 

Det sendte budsjettet vil deretter forsvinne fra Cantor Web under "Registrering". 
Budsjettet må deretter importeres i Cantor og publiseres i Cantor Web av en regnskapsfører. 

Gi beskjed til din regnskapsfører om at budsjettet er opprettet og sendt til Cantor. 

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

0 kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.