Web-bruker - Registrere budsjett i Cantor Web
Under knappen "Registrering" i web-portal er det mulig for web-bruker å foreta oppretting eller endring av resultatbudsjett.
Velg "Opprett" for å opprette nytt budsjett.
Velg ønsket valg for budsjettet og trykk "Opprett" for å opprette budsjettet:
Fyll inn budsjett-tallene i siste kolonne til høyre (Budsjett 2020). Man kan også velge å fordele budsjettet på 12 mnd om ønskelig.
Når budsjettet er ferdig, trykk på "Send" for å sende budsjettet til Cantor.
Når man har trykket på "Send"-knappen kommer følgende vindu. Huk av for å sende ønsket budsjett til Cantor.
Her kan man også velge å slette budsjett.
Det sendte budsjettet vil deretter forsvinne fra Cantor Web under "Registrering".
Budsjettet må deretter importeres i Cantor og publiseres i Cantor Web av en regnskapsfører.
Gi beskjed til din regnskapsfører om at budsjettet er opprettet og sendt til Cantor.
Kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.